Monday, April 6, 2009

SELEPAS KELUAR ISA...

Sudah ramai yang kena tahan ISA. Tetapi yang kita hendak tahu apa perjuangan tahanan ISA selepas keluar ISA. Walaupun tak segera menyertai Umno, tetapi beberapa tahun selepas itu mereka menyertai Umno.

Anwar Ibrahim yang Islamis masuk Umno. Kassim Ahmad yang sosialis masuk Umno. Bagimana dengan geng Hindraf pula?

3 comments:

soklan said...

aku tgk tv1 smlm, siap kata nk sokong BN lagi, pergi mampusla kalau nak sokong BN, kita yg kat luar ni beria nk bebaskan diorg, tapi balasannya sokong BN jugak..tak ade sorg pun ckp terima kasih kt rakyat m'sia yg m'perjuangkan nasib mereka dan keluarga sms dlm tahanan..

hellboy82 said...

mereka yng dilepaskan ni dah di brainwash...that's why le diorng dilepaskan..dah di interview dulu....kalu semua tahanan dlm tu mcm mereka yang keluar mesti bley tutup itu kemunting..cos semua dia kasi kluar..cos akan mencanangkan betapa mereka bersyukur atas pemerintahan BN..so kita mesti berjuang lg untuk mereka-mereka yng masih dengan prinsip mereka di dalam sana.. yang tetap takkan mengatakan mereka sokong BN dan mereka memang tidak menyalahi mane2 sistem perundangan di malaysia ni..

Baginda Reformasi said...

to:PR people..
stakat baca quran PUTRI tau baca

linknye:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/04/penghormatan-yang-di-beri-penghinaan.html