Monday, June 1, 2009

JANGAN PILIH NASHARUDIN

Oleh: Perisik Rakyat:

Komen Perisik Rakyat terhadap Nasha sebagai Timbalan Presiden Pas

"Mamat ni pernah kantoi berjumpa UMNO secara sulit dalam gelap, pastu menipu ahli PAS. Bila Pak Lah kantoikan, baru la dia tergagap2 jawab kononnya apa yg dia buat ni mdapat restu Majlis Syura. Kepala otak dia, sbb TGNA sbg Ketua Majlis Syura tak tahu menahu hal ni. So, kalau korg nak penipu ni jadi Timb Pres, maknanya korg nak dia pecahkan keharmonian PR dan bawak PAS masuk UMNO. Direct je aku bagitau. Mamat ni pro-UMNO. Mamat ni prestasi sbg Timb Pres sebelum ni mmg out, underperformance, mandom, elitis. Sejak pindah ke rumah baru 1 juta kat bdr sri putra, nilai, mamat ni makin mandom."


"Kalau korg menangkan Nasa, maknanya korg bersubahat ngan dia nak bawak PAS masuk UMNO-BN, pastu PR akan pecah, PAS akan bpecah, non-muslim akan tak pcaya kat PAS dah, Kelab Penyokong PAS akan terbubar."

1 comment:

Jejakasuci said...

Assalamualaikum

Jika dakwaan dan analisis saudara tentang jangan pilih Nasarudin benar, saya fikir lebih baik begitu.PAS sekarang pun tidak lagi berjuang untuk Melayu dan Islam. Harapan rakyat beragama Islam seperti saya untuk melihat PAS menjunjung Islam dan mendakap iman dalam perjuangannya dan berdiri megah di Putra jaya kalau tak jadi Perdana menteri pun jadi Timbalan Perdana menteri atau menteri-menteri yang mendaulatklan Islam dalam pentadbiran hampir musnah. Biarlah PAS musnah dan pundah ranah terus . Ingat, itu bukan kerana Nasarusdin tetapi kerana bala allah terhadap puak yang mempermainkan suruhannya dan mempersendakan agama Islam yang suci murni kerana tamakkan kuasa dunia.