Friday, May 1, 2009

PAS PERMATANG PAUH GIAN BERTANDING

Pas Permatang Pauh mahu bertanding di PRK Penanti menurut lapuran Mstar. Manakala Pas Pusat tidak membenarkannya. Mana mungkin Pas Permatang Pauh boleh bertanding jika tidak mendapat surat izin dari Pas Pusat untuk menggunakan simbol bulan.

Pas Permatang Pauh boleh bertanding sebagai calun bebas sahaja.

Jika Pas Permatang bertanding juga sebagai calun bebas, adakah Pas Pusat bersedia mengambil tindakan displin ke atas ahlinya?

3 comments:

bikir perak said...

YA! NAJIS DAN BARISAN KARAT AKAN TAMBAH MINYAK PETROL LAGI LER.?KEMANA WARDAH PERJUANGAN KITA WAHAI PERJUANG2 YANG BERDIRI ATAS NAMA ISLAM BUKAN KAN ISLAM MENGAJAR KITA BERTOLAK ANSUR DEMI KEBAIKAN BERSAMA..!!!

Anonymous said...

Sejak bila Pemuda PAS dah mula ikut Perangai PEMUDA UMNO NI...wa camnila..kita boleh wat kerajaan perpaduan peringakat permatang pauh..memang sesuai sangat..perangai dua2 ekoq!

Anonymous said...

Apa jadahnya PAS Youth nak bertanding di PRK Penanti?? Mana peginya kesepakatan yang diwujudkan untuk memerangi umnobn? Mentang-mentang semua PRK menang dah mula gian nak rebut kerusi. Awat dulu masa nak menentukan kerusi PR12 tak fikir habis-habis. Jangan bawa budaya dan perangai umnobn ke dalam PR. Apa yang penting PAS perkuatkan kerusi-kerusi yang diberikan kepada PAS.Pastikan kerusi yang hilang dulu diambil semula.Susun strategi dari sekarang bagi mengahadapi PR13. Jangan pandai-pandai dan mengada-ngada nak kacau daun.Tindakan pemuda ibarat menjadi "sitting-duck" bagi umno.