Monday, May 11, 2009

SATU LAGI ROMPAKAN

Penanti pun tak berani nak adakan Pilihanraya Kecil. Inikan pula satu Perak.

Maka satu rompakan politik lagi akan dibuat oleh BN di Perak.

Kecualilah Sultan Perak sanggup membetulkan keputusannya yang dulu tu. Sanggupkah?

Jangan buat rakyat mengamuk, dengan raja-raja hilang.

3 comments:

mountdweller said...

Pandangan saudara ada logiknya. Beranikah Sultan masuk gear revers?

Anonymous said...

Woit, Najib UBN akan istiharkan persidangan 7 mei lalu tak sah kerana bergadoh sakan. Sementara itu Nizar nak cari Sultan, Sultan bercuti. Jadi 13hb ni sah lah DUN tak bersidang cukup 6 bulan. Secara lazimnya BUBAR DUN. Jadi Sultan selamat.air muka, hampa semua kena tipu dalam sistem demokrasi.

Ziolgoji di Jakarta

Anonymous said...

Bila mahkamah istihar hampa MB dan Exco jangan lupa rakyat. Hampa semua dapat tuntut gaji dan elaun. Kami ni makan pagi kais pagi dok sokong hampa. Jangan pulak hampa buat harta macam exco PR di negeri lain, sampai lupa rakyat yang tertindas. Kalau hampa semua ikhlas, amanah dan kenal diri asal muasal kejadian, hampa semua boleh memerintah sampai mampus umno. Umno BN merompak dah 50 tahun, jangan pulak hampa merompak hak kerajaan dan rakyat sampai tak ingat anak cucu akan datang. Hamap tadbir sampai semua rakyat ada rumah ada tanah untuk hidup.

Dino, Teluk Anson.