Wednesday, May 6, 2009

BERITA TERKINI MOHAMAD SABU

Menurut Halimnet, pegawai peribadi Mohamad Sabu, Mohamad Sabu di tahan di PULAPOL, Jalan Semarak.

Sebentar lagi akan di bawa ke Bukit Aman dan di jangka akan dibawa ke Slim River pula.

4 comments:

Anonymous said...

kalau betul dah di perak.. apa le salahnya dibawakan terus ke Manjoi...

Anonymous said...

boleh tu....minta OCPD hantarkan ke manjoi terus le

Taj said...

Woit hampa tahu dak. Tuan haji Mat sabu kena tahanan polis kerana arah orang pi sembahyang subuh dan hajat kat Manjoi Ipoh. Haji Mat Sabu tak boleh arah orang pi sembahyang takut orang tak ramai datang.

Anonymous said...

apa lah dunia malaysia ni, nak suruh orang pi solat di tahan, tapi kalau suruh oang pi buat maksiat tak ada sekor pun CEO kena tahan.. ni negara islam apa ni.. malulah kat negara2 OIC...kalau kat negara yahudi tu.. ni la yang dia suka.. faham lah yer