Tuesday, February 17, 2009

BELALAH ORANG TU

Menyampah sekali apabila 2 Khalid membela pompuan tu. Ini bukan kes bogel dalam tandas atau dalam bilik tidur. Tetapi bagaimana kau mengizinkan orang lain bebas keluar masuk dalam rumah dan bilik kau sehingga membolehkan mereka mengambil gambar kau tu.

Membela orang buat tak betul pun sejenis asobiyyah juga oi.

Semua orang tau ideologi dan cara hidup pompuan tu. Memang tak layak jadi Adun dan Exco. Dr Lo Lo pun nak membela juga. Haru haru. Kalau geng BN, cepat aja suruh berhenti.

3 comments:

kasutlama said...

TU TANDANYA DAH MENDAPEK LA TUH BRO...OOOII..

KAH KAH KAH

orangkampung said...

Sdr Ali,

Kes Perak menyaksikan 2 wakil rakyat dari PKR melompat-lompat.

Ramai yang mengatakan masa pilihan raya dulu PKR tak ada wakil, jadi sapa2 yang ber minat boleh la memohon. Pakai tangkap muat.

Nampak nya perkara ini dah melarat ke Selangor.

Adakah wakil rakyat Selangor dari PKR pun jenis tangkap muat.

Nak jadi pemimpin ni rasa nya bukan senang. Kena tengok asal usul dan tingkah laku dari muda sampai sekarang.

Kat Amerika Syarikat pun sama juga. Dengar nya ada kes senator Republikan atau Demokrat tu sampai kena 'resign' sebab kes kat universiti dulu dia hisap marijuana di dedahkan.

Dunia2.

Anonymous said...

kita dalam perjuangan........
jangan terlalu emosi...
kita jangan tengok sejarah lampau yang buruk.......
kita kena juga melihat keadaan semasa.. sekiranya memang jelas keadaan semasa pun memang tidak bermoral maka eloklah kiata menolak seseorang pemimpin itu...
saya tidaklah meletak pemimpin sekarang ini setaraf dengan Saidina Umar... tetapi sejarah Amirul Mukminin itu boleh dijadikan panduan.......