Sunday, July 13, 2008

JUTAWAN SAMAN ROSMAH

Najib sudah bersumpah di hadapan ahli Umno bahawa dia tidak kenal dan tidak pernah berjumpa dengan Altantuya. Sekarang, giliran Rosmah pula kena bersumpah bahawa beliau tidak ada di tempat semasa kejadian pembunuhan Altantuya itu berlaku. Rosmah kena saman Raja Petra yang menuduhnya berada di tempat kejadian tersebut. Tuduhan melalui Akuan Berkanun itu menunjukkan Raja Petra bersungguh-sungguh hendak jadi wira Malaysia. Mana ada ahli politik yang sanggup buat macam itu. Jika tak benar dakwaan itu, Polis boleh bila-bila masa mendakwa Raja Petra. Polis tahu dimana Raja Petra minum teh dan buang air di negara ini. Maka tak susah nak heret Raja Petra ke mahkamah.

Apa nak dirisau Rosmah. Anda boleh jadi jutawan kerana anda akan menang kes ini. Sebenarnya Raja Petra telah ditipu dan terpercaya dengan pemberi maklumat berkaitan dengan tuduhan tersebut. Fasal nak jadi wira Malaysia, Raja Petra sanggup tuduh Rosmah secara rasmi.

Rosmah boleh menang kes saman ini dan mendapat RM 100 juta kerana tuduhan Raja Petra ini melibatkan bukan sahaja nama beliau tetapi melibatkan nama Najib sebagai TPM, imej Umno dan imej Kerajaan Malaysia. Masakan Rosmah tidak ada duit mengupah peguam terbaik dalam atau luar negeri untuk menyaman Raja Petra. Biar Raja Petra botak berkali-kali lagi. Biar Raja Petra minta sedekah di Jalan Tunku Abdul Rahaman. Biar bini Raja Petra minta cerai darinya. Biar padan muka penyokong blog Malaysia Today. Biarkan!!!!!

Gunakan peluang ini untuk dapat duit percuma. Najib ada kuasa untuk pengaruh pentadbir mahlamah percepatkan kes ini. Rakyat sokong 100% kes ini dipercepatkan. Buatlah Rosmah. Kami berdiri teguh di belakang anda.

Bila sudah jadi jutawan dengan duit saman ini, shopinglah di London, Paris, atau di mana-mana sahaja di dunia ini. Shoping berkoyan-koyan pun tidak mengapa. Mohamad Sabu janganlah marah Rosmah nak shoping puas-puas kali ini. Kali ini dia belanja dengan duit sendiri, bukan duit kamsyen tau.


Rosmah, saman jangan tak saman.

No comments: