Tuesday, July 8, 2008

AMIN ISKANDAR SOKONG ALAK?

Insiden Alak di program PROTES mendapat cemuhan dan pembelaan dari pelbagai pihak. Amin Iskandar orang kuat AMK cuba 'mengelak' cemuhan dengan mengatakan ada geng atau anasir asing cuba sabotaj dengan mengasari Alak secar melampau batas macam SB atau FRU.

Soalnya ialah kita memberi peluang kepada anasir asing mengeksploitasi suasana. Kalau saya disana pun, saya akan baling botol kepada Alak. Ini program anjuran PR, kenalah bersopan. Tanggal baju pun masyarakat kutuk, inikan pula tunjuk buntut. Baruah punya budak.

Pemuda Pas pun satu hal. Takkan langsung tak tahu yang geng itu memang gila-gila. Boleh percaya ke jaminan orang macam tu. Mesyuarat rundingan pun tak konsisten hadir. Takkan tak boleh hantar pengganti lain jika bos tak boleh hadir. Haru-haru. Lupa nak pantau fasal sibuk nak merintah pada bulan September ini ke.

Yang jelas PROTES gagal. Isu minyak tak dapat menghangatkan awam. Yang hangatnya persembahan tunjuk buntut. Yang pi program pun tak puas hati. Inikan yang tak datang. Sedikit sebanyak orang awam percaya Utusan Meloya.

Dr Hatta mintalah maaf. Tak dengar pun.

No comments: