Saturday, October 13, 2012

HARUN DIN GANTI NIK AZIZ?

Dr Hasan Ali mencadangkan Dr Harun  Din sebagai Mursyidul Am Pas untuk mengganti TG Nik Aziz.

Hasan Ali, kawan lama seforum perdana dengan Dr Harun Din.

Hasan Ali macam tau pendirian sebenar Dr Harun Din.  Atau dia salah baca siapa sebenar Dr Harun Din. Memang ada cakap-cakap Dr Harun Din juga merupakan salah seorang pendokong UG dahulu. Ada bisik-bisik juga mengatakan Dr Harun Din semacam alegik dengan DAP dan lebih "senang" dengan Umno.

Jika benar telahan Hasan Ali terhadap Dr Harun Din, apakah Dr Harun Din mampu mempengaruhi pimpinan Pas yang lain untuk karam bersama dengan Umno. Ada cakap-cakap Harun Taib  pun satu geng dengan Dr Harun Din dalam agenda ini.   Mungkin agenda ini tidak mampu pergi jauh kerana Mustafa Ali belum terbuka hati dengan idea ini. Wooooo.

TG Haji Hadi pada kenyataan terakhirnya; tetap bersama dengan PR. Hanya beliau terlalu bagi muka kat Nasharudin Mat Isa!!!!  Takut orang kata Pas parti tiada displin. Siapa pun boleh kata apa-apa pun kepada parti.  Kita boleh kritik peribadi pemimpin  tetapi jika tidak setuju dengan dasar dan strategi semasa parti, eloklah keluar mencari gelanggang baru, jika benar-benar anak jantan.  Biar lebih banyak lagi jenama beras di pasaran selain beras JATI.   Wooooo.

1 comment:

Anonymous said...

hassaan ali otak dia dah di masuki virus j.e babi, fikiran beliau dah diliwat dek mca & mic