Friday, July 17, 2009

SIAPA SUDAH MENYAHUT KE HIMPUNAN MANSUH ISA

Masih belum terdengar respon Pas Negeri terhadap himpunan 100 ribu membantah ISA pada 1 Ogos ini.

Berapa buah bas

Berapa buah kereta

Berapa orang akan menggelapkan KL?

PJ mana yang dah sahut

YDP mana yang dah sahut

Ketua Pemuda Negeri mana yang dah sahut

Ketua Pemuda Kawasan yang mana dah sahut.

NGO mana yang dah menyahut

2 comments:

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 said...

Kali ni PAS takkan sahut, tapi akan pergi secara senyap dan tersusun.

Kalau sahut, awal2 lagi ada roadblock. Silap2 aribulan kena halau balik. Polis Malaysia kan cekap.

Kami pernah dihalau pulang semasa nak pegi demo bersih.

Kami juga penah dihalau pulang oleh polis semasa nak pegi demo Protes..

Kami pun tak terkecuali dari dihalau pulang oleh polis semasa nak pegi demo PPSMI.

Dh banyak kali kami dihalau pulang oleh polis ( yang sedihnya bas dah sampai bentong tu).

Kali ni kami akan pastikan semua pihak dapat masuk KL. Pandai2 la korang semua cari jalan.

L said...

jumpa di sana :)
pemuda Kemahang, ajak wakil pemuda N27 datang sama. lama dah senyap anak2 buah YB cikgu wan tu...