Sunday, July 12, 2009

RELAX SEKEJAP

Petang kelmarin, saya dan tauke printing Azhar ke Masjid Kuarters KLIA, Nilai - meninjau himpunan Jamaah Tabligh Sedunia. Sempat solat maghrib dan isyak, mendengar bayan, makan malam di gerai dan meronda sekitar kawasan perhimpunan berkenaan.

Meriah juga macam majlis ceramah perdana Pas.

Masing-masing melihat aspek pembinaan iman dari pelbagai jendela. Asalkan ada dalil, oklah. Jangan sesekali menyokong dan simpati dengan sang zalim sudahlah. Nak cakap lebih-lebih pun perabis beras je...

1 comment:

penjualubat said...

aku pernah diajak orang tabligh pergi keperhimpunan tu, dia kata jom pi, yang ni tak ada komplen siapa2,tak ada nak berebut jawatan,baik punya..eloklah tu, kalau macam tu,siapa perintah pun tak apa,biar lingkup negara... yg penting kita kena IKRAAAM (ayat yg selalu puak tabligh pakai)..