Wednesday, July 8, 2009

CUTILAH NASHARUDIN

TV3 rindu sama Timbalan Presiden Pas.

Kita cadangkan Timbalan Presiden kita tu bercutilah dari jawatan itu. Pergilah belajar ke luar negara buat Phd. Beliau teramat layak. Cuti sehingga PRU 13.

Jika beliau masih berada dalam negara - ramai yang gelisah. Geng Pas resah. Geng PKR tak percaya. Geng DAP meluat. Geng NGO menyampah.

Eloklah bercuti wahai Timbalan Presidenku. Kalau tak TV3 dok cari sahaja.

(Masih ada orang meroyan dengan Umno lagi rupanya)

5 comments:

mohd said...

menyokong tanpa taklid?
hahaha..pas akan tenggelam klu trs bersama dap dan pkr..
bkn yg tenggelam itu kekuatan pas, tp perlembagaan dan prinsip perjuangannya
maka nasharudin berpendapat, kerjasama antara melayu dgn islam lbh elok berbanding bkn melayu dan bukan islam
"langkah mayat aku dl" ujar TG Karpal singh merangkap rakan seperjuangan TG nik Aziz

pis said...

BUBAR DUN KEDAH!

Bulan Penuh 2012 said...

Suruh Rosmah Bom cuti. Hari-hari keluar TV, tong drum pun tak segelemer tuh.

penjualubat said...

Bukan Nasa saja, ketua pumuda PAS pun kena cuti, ada pun menyusahkan orang saja, CUTI TERUS LAGI BAGUS!!

orangkampung said...

salam,

Perjuangan PAS dah nyata rasa nya.

Jangan lah benda-benda assobiyah ni membuat kan PAS terkubur sama.