Monday, March 23, 2009

SYED HAMID TUNJUK BELANG

Harakah dan Suara Keadilan digantung 3 bulan.

Pak Arab tu nak tunjuk hero kepada perwakilan Umno. Undilah beliau sebagai Naib Presiden!!!

3 comments:

hilux said...

Syed Hamid BARUA!!!!

Anonymous said...

kesian lah aku tengok puak umno ni... org nak nulispun tak boleh kalaulah bloger nie semua kene pakai lesen aku rasa semua tak dapat tulis.. kalaulah diaorg kalah akan datang aku ingat diaorg piket ngalahkan hindraf.. tp pak amin nie lg sikit kecundang kat kampung aku..kota tinggi..kalau dia tak pakai lesen agong aku rasa dia tak dapat betanding tahun nie..abis semua yg tak sokong dia kene cantas..member aku yang kene cantas siap nganis ngalahkan mati bini..kak..kah..kah..aku rasa member aku tu kalu mati bini dia tak nganis mcmtu..coz dia baru jer tukar kete,,ingatkan ujan samoai malam..rupanye tengahhari dah lebat..tulah cite sikit pasal pak amid..lepas menang tak nampak bayang..umah dia yang besar kat tepi jalan nak ke air terjun bibik n mamat endon tukang kebun yg tingal..betuah tul jadi indon..n kete dia kat sana mamat drebar yang pakai ulu elir..tak caya tanyalah org kota tinggi.. nasib baik ade undi org felda..kalau tak dah keparitlah pak amid nie...pikir2lah..melayu mudah lupa..kata chedet..(lupa bile dpt ampau..kaka..kah..nak2 taim gawat nie..ade duit semua jd)..esok dah start pesidangan..member aku exco johor kata..lepas pesidangan nie leh tukar kete..paham2jer lah) melayu pelupalah...ye ker...????

orangkampung said...

salam,

dengar nya parti nak adakan perpaduan.

dengar nya ahli nak adakan gabungan.

rasa nya media pun kena lah adakan penyatuan.

dengar nya lah.