Saturday, December 1, 2012

MUSA HASAN LAWAN TAUKENYA

Lazimnya  apabila pencen, pegawai atasan perkhidmatan awam akan diberi jawatan di dalam syarikat GLC atau  syarikat yang tersenarai di Bursa Malaysia.  Syarikat haram pun ada yang sanggup jadi pengarahnya, macam Hanif Omar di dalam syarikat Genting Berhad. Lumayan ganjaran sebagai Pengarah sehingga lupa halal haram. Majlis fatwa pun tak berani beri  nasihat supaya umat Islam jangan jadi Pengarah dalam syarikat haram.  Wooooo

Apabila Musa Hasan berani mendedahkan Menteri Dalam Negeri yang suka kacau daun kerja polis, maka kita pun tabik kepada beliau. Walaupun sudah pencen baru didedahkan pun tak apalah. Kira berani juga. Ada yang tunggu sudah berpuloh tahun baru sanggup dedahkan. Ha ha.

Tetapi mengapa Musa Hassan amat berani melawan tauke lamanya.  Ada yang kata Musa Hasan merajuk kerana tak  dilantik apa apa jawatan dalam GLC atau syarikat di Bursa Malaysia. Jasa beliau kepada BN dalam kes liwat  Anwar amat besar  sekali.   Entahlah. Tetapi demikianlah cerita yang dibualkan di kedai kopi!

2 comments:

mangchikla said...

btoi ler kot, takat jadi lecturer kat uitm koman la

UMNO PARTI PENJARA said...

UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~