Monday, November 16, 2009

APA PUNYA BENGAP DA

6 atau 7 tahun Anwar jadi Menteri Kewangan dahulu. Yang lantik beliau dari tahun ke tahun ialah Mahathir.

Top-top hari ini Mahathir kata Anwar tak reti ekonomi.

Pasal apa baru cakap hari ini? Kenapa biarkan Anwar jadi Menteri Kewangan sehingga 7 tahun. Apa punya bengap da...

5 comments:

Grand Marquis said...

Benda ni senang aje. Orang kalau tak kenal maka tak tau. Ada orang kawin, lepas tu cerai. Kalau ikut logik awak, kenapa orang tu begap pergi kawin kalau dah tau minah tu isteri tak baik. Masalahnya masa bercinta tu tau ke?

Tak kan sifir sebegini mudah pun tak reti?

pak andak alwi said...

anwar pun bangang , dah tau umno dan mahathir jahat masuk jugak umno.pas tu dah lama masuk dah tau jahat,tak keluar jugak,kena tendang baru keluar...
tapi apa pun dia la ni dah insaf.ok la tu...

J said...

grnadmarquis lagi bengap...

mahathir pecat anwar pasal seks, liwat & rasuah... bukan pasal ekonomi. hujah ekonomi tu lepas pecat anwar, utk menambah justifikasi selepas memecat...

sekarang nih ramai suami bengap yg cerai isteri

kah kah kah

orangkampung said...

salam

Tun kata DSAI bengap ekonomi

Soros kata Tun bengap ekonomi

Nampak nya ramai pemimpin Malaysia ni bengap ekonomi

tu yang ekonomi Malaysia huru hara

SiamangBukit said...

Grand Marquis betol. Hangpa lain semua bengap. Brther Anware Bin Ibrahim memang bukan pakar ekonomi. Dan telah terbukti beliau tak perform dalam krisis matawang dimana mahathir menuerlah. Tujuan Anwar dilantik adalah kerana Khalid pun bengap. Jadi DSAI dilantik kerana nak tahu macamana nak songlap duit Selangor. Bukankah DSAI yang mengajar UMNO macamana nak politik wang dan songlap duit rakyat.