Monday, March 14, 2011

WAJAH-WAJAH PIMPINANG KITA

Pemimpin "last minute"  pun ramai dalam Pas.

Menjelang muktamar pemilihan, maka barulah sibuk buat kenyataan akhbar - macam-macam kenyataan yang ada. Yang sepatutnya tulis dalam blog pun jadi kenyataan akhbar. Ha ha. Ada yang kenyataan akhbar macam kuliah maghrib!!!!. Wooo.

Menjelang muktamar pemilihan, mulalah buat memo dan demo.  Walaupun bukan kaki memo dan demo, maka tiba-tiba nampaklah muka depan kamera untuk buktikan depa kaki memo dan demo.

Tiba-tiba Lujnah buat program ketika hari perasmian muktamar - Lancar itu, lancar ini, anugerah itu dan anugerah ini. Nampak sangat nak tunjuk ada program. Maka terpegunlah para perwakilan - hebat betul pimpinan ini. 

Menjelang sebulan nak muktamar, maka akan ada simposium dan seminar. Jemput  semua ahli Jawatan Kuasa Harian sebagai peserta - saja nak tunjukkan depa ada program hebat - maka pilihlah ana sebagai AJK!!!

Yang tak ada program, maka akan berfalsafahlah -"Islam itu Tinggi, Tak Ada Yang Tinggi Selainnya". Maka syoklah para perwakilan - inilah pimpinang Islam pilihan kita - walaupun hakikatnya depa tidur tanpa buat kerja parti sepanjang tahun!!!!

No comments: