Wednesday, December 23, 2009

ADUN PAS KENYANG

Sidang Dun Terengganu panas kali ini. Tapi sidangnya panas bukan dek kerana perbahasan dari Adun Pas tetapi dari Adun Umno sendiri.

Apa dah jadi dengan Adun Pas. Dah kekenyangan ke?

Politik jihad dah jadi politik wang agaknya....

5 comments:

Unknown said...

Diharap pihak Lensa menyiasat dulu tujuan ADUN-ADUN PAS membiarkan ADUN-ADUN UMNO bercakaran sesama mereka kerana ini akan mendedahkan perpecahan UMNO denga jelas di kacamata rakyat Terengganu. Diharap Lensa berfikir dulu sebelum bercakap seperti ahli UMNO yang ikut perasaan, nafsu dan langsung tidak merujuk kepada kebenaran.

iam_khufu said...

Apahal la lu mat. Tak kira la pihak mana yang bikin DUN panas asalkan benda yang dipanaskan tu munasabah dan untuk kepentingan Rakyat. Cuba la berfikir sikit

azman kamarul said...

JANGAN IKUT SEDAP MULUT JE NAK CAKAP....FIKIR-FIKIRLAH SIKIT...KALAU RASA CERDIK SANGAT ELOK BERHENTI JADI BLOGGER MASUK POLITIK SECARA LANGSUNG DAN BERTANDING.....BARU NAMPAK REAL....

orangkampung said...

Salam,

Siapa pilih Adun dgn MP ... rasa nya rakyat

Siapa bayar gaji Adun dgn MP ...rasanya duit rakyat juga ...

Kalau masa sidang Parlimen sibuk dengan program ...

Kalau masa sidang Adun ..duduk diam ... panas kan kerusi ...

Ni ke nama nya bekerja untuk rakyat ...

AFRAR YUNUS said...

salam tuan sheikh
beberapa hari lalu ketika di parlimen membahas dan mengundi tentang belanjawan, ramai wakil rakyat pakatan rakyat tidak hadir,dan ini merupakan peristiwa malang untuk rakyat malaysia.tak sepatutnya terjadi.