Wednesday, December 5, 2012

BAKAR BURSA MALAYSIA!!!!!

Selepas BN tewas banyak kerusi pada 1999, Mahathir telah mengarahkan pihak Polis menghalang setiap ceramah anjuran Pas. Tiada permit dikeluarkan. Jika pihak Pas tetap mengadakan ceramah, maka FRU akan datang menghalangnya. Pihak Umno tak payah buat kerja jahat itu. Polis yang jadi baruah Umno, mengahalang ceramah Pas.

Selepas BN kalah lagi banyak dari 1999, iaitu pada 2008, Umno pula mengambil alih tugas Polis menghalang ceramah anjuran Pas dan PKR. Baling batu, buat bising, sabotaj dengan mengadakan program di sebelah tempat ceramah Pas/PKR, dan pelbagai kerja jahat lagi.

Polis tidak mengambil tindakan apa-apa ke atas Umno yang membuat kerja ganas itu. Umno walaupun sudah ada radio, tv dan akhbar, masih tidak  mampu berhujah dengan PAS/PKR. Kini mereka mengganas di setiap program yang dianjurkan Pas/PKR.

Umnolah yang merancang 13 Mei baru. Jika mereka kalah dalam PRU 13, mereka akan menakut-nakutkan rakyat Malaysia. Kita ingin memberi amaran, anak muda PR bersedia membakar pejabat Bursa  Malaysia, sehingga melumpuhkan ekonomi  sang korporat yang mendukung BN!!!!!

(Peluang baru)

No comments: