Monday, August 11, 2014

PAS YG LEMBAB

PKR dan DAP sudah membuat keputusan bersetuju menggugurkan Khalid sebagai MB.

Umno, pembangkang di Dun Selangor pun sudah menyokong Khalid sebagai MB.

Pas hanya memutuskan sikapnya pada 17 hb Ogos.

Dewan Di Raja Selangor lagi cepat -  mengekalkan Khalid sebagai MB, tanpa mendapat pandangan anggota parti dalam  PR.

Yang pasti Pas adalah parti yang lembab......

Yang memerintah  Selangor kini ialah  parti minoriti - Bebas plus Umno.

Woooooooooo


9 comments:

Anonymous said...

Dulu aku respect PAS sekarang dah jadi hangat hangat tahi ayam la .tak kemana sampai bila bila jadi pembangkang. Isu MB kedah pun tak dapat selesai

Anonymous said...

dah tawar hati dgn PAS disebabkan golongan yg gilakan UG ini..

Anonymous said...

Tak sokong Allah laksana hudud xper...x sokong anu-war...masya allah.....hbs dilondehnya semua org yg menentang....smpi sanggup edit video....klu ustaz fadhil ada tentu dia menyesal

CEO Siber said...

(( Sidang Tertutup )) -Penyelesaian Akhir Krisis MB Selangor

Hakikat yg pasti, UMNO takut terkubur di Selangor Jika Wan Azizah menjadi MB Selangor... Mungkin Ya!

UMNO perlu menerima hakikat ini yg memulakan drama ini berlarutan kerana mengumumkan Anwar bersalah kes liwat beberapa hari sblm sempat bertanding di kajang... Kemaruk kuasa di negeri termaju ini, menjadikan UMNO sanggup buat apa saja... Tapi tak mungkin pd Wan Azizah.. UMNO sudah berada di jalan mati...

Tapi, jika pemimpin lain yg menjadi MB selangor, mungkin UMNO mempunyai jalan2 lain yg lebih mudah!

Tawaran yg ditawarkan UMNO hanyalah cerita dongeng...

Konflik Anwar dan Khalid bersifat sementara..

Khalid akan pulang ke pangkuan PKR melalui Anwar juga sebenarnya..

Jadi, jangan susah hati sgt ye :)


Sumber
>>> Klik Di Sini

Anonymous said...

Tak sokong tukar MB tak salah........tapi janganlah cadang tg. Rozali jadi piem tau khalid masuk pas.....nampak sangat dlm pas ni banyak munafik.........aku perhati je perangai nkorang wahai pas.

Anonymous said...

Allah tuhan & penguasa sekalian alam. PAS sekadar parti politik, sifat parti politik pasti ada cacat cela dan putar belit dalam perjalanannya. Walaupun penganutnya ditarbiah bahawa parti mereka dipimpin oleh golongan suci lagi maksum seakan setaraf dewata, hakikatnya nafsu, hasad dengki dan keinginan untuk berkuasa tetap ada. Terpendam dan akan terpancar dengan sendirinya. Islam cuma slogan untuk dipergunakan. Sepanjang Kedah dan Terengganu dipimpin oleh ulama tersohor parti suci pendokong islam sejagat, apa yang bezanya perkembangan islam disana. Kedai judi dan arak ada lagi ke? Berapa juta orang bukan islam yang memeluk islam hasil kerja dakwah yang dibuat? atau perwatakan suci islam yang ditonjolkan oleh jemaah islam parti yang merasakan mereka pendokong sejati islam? Jangan terbuai dan perasan lebih, untuk geng geng yang kopiah longgaq, ketatkan kopiah rapatkan jemaah. Akhir zaman islam akan dipimpin oleh bangsa arab, banyakkan berdoa, dajjal datang tak akan bertanya golongan mana kita. Kopiah ketat ke longgar? Parti pemerintah ke parti penegur?Rahmat Allah yang akan melindungi dan menyelamatkan kita. Wallahu A'lam

- alifa bukhara al taktahui -

Anonymous said...

Aku setuju PAS ni parti lembab dan tidak demokratik. Mana ada ahli parti bila disuruh letak jawatan..masih keras kepala. Masalah PKR, PAS pulak yg lebih sudu dari kuah. Nampak sangat ko ni PAS lemah dari aspek kepimpinan. Nah..sekarang BN ambil kesempatan sokong TSKI utk bersama PAS..siapa lebih cerdik dlm politik..dan siapa paling bangang dlm politik. Jika keluar dari Pakatan..sah PAS akan berkubur..percaya la cakap aku!!! Ni la sebenarnya yg UMNO mahu sangat tapi ustaz2 dan ulamak PAS tak nampak atau buta hati...betui2 bingai dlm politik. Nasib baik aku tak sign lagi utk jadi ahli seumur hidup PAS..jika tidak menyesal aku..rakyat masih sayangkan Pakatan walaupun menyampah dgn kerenah dan tidak profesional nya PAS...tak malu ke dgn DAP. Ingat parti Islam tu dah perfect sangat...tak boleh ditegur. Sejak join Pakatan baru PAS nampak tertonjol...sebelum ni mana ada...mana kepimpinan PAS yg mampu berdiri dan ada karisma spt DSAI...tak ada weh....

IbnAbdHalim said...

Penyakit Hasan Ali masih mewabak.

Anonymous said...

PAS parti ustaz ustaz dan ulamak bodoh dan bangang. Parti orang utan cap kampung